عکس | ادعای مدیرعامل استقلال: مهدی تاج حق را به ما داد!
منبع : خبرانلاین
طبق ادعای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در بحث داوری حق را به آبیهای تهران داده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیمهای فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر شامگاه جمعه ۲۱ شهریور و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر خلیفه اصل به پایان رسید. در این دیدار بازیکنان استقلال نسبت به تصمیمات داوری معترض بودند و باشگاه استقلال هم در این رابطه بیانیهای صادر کرد.
در همین خصوص علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی X نوشت: «با آقای تاج در خصوص موضوع داوریهای لیگ صحبت کردم. آنچه هواداران استقلال را آزار میدهد تصمیمات نادرست و آسیبرسان داوری است که ریشه در سالهای گذشته دارد آقای تاج هم با من هم نظر بود که این احساس تبعیض درست است. این حس را میتوان با کمی دقت؛ تدبیر و شجاعت داوران برطرف کرد»

پاسخ اسکوچیچ به اینکه چرا با تاج روبهرو نشد؛ او را ندیدم!
تاج: داور با شنیدن شعارهای نژادپرستانه بازی را با سه سوت تمام کند
واکنش تاج به شکایت پرسپولیس و تراکتور به CAS و محرومیت بیرانوند از بازیهای ملی
تاج: گفته بودم رأی بیرانوند قبل از لیگ اعلام میشود/ AFC به من لطف کرد
تاج، انوشیروانی و پاکدل عضو شورای برون مرزی شدند
محرومیت یک ساله داور VAR فینال جام حذفی فوتبال





