هافبک استقلال محروم شد!
منبع : خبرورزشی
بازیکن استقلال به دلیل محرومیت دیدار مرحله نیمه نهایی را از دست داد.
به گزارش خبرورزشی، ضرغام سعداوی بازیکن استقلال به دلیل ۲ اخطاره شدن دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت آبادان را از دست داد.
سعداوی در دو دیدار استقلال مقابل مس کرمان و پیکان تهران از داوران کارت زرد دریافت کرد تا ۲ اخطاره شده و در دیدار مرحله بعد جام خذفی نتواند به میدان برود.
بیشتر بخوانید: خرید سمیعی و شهریاری کار دست استقلال داد؛ پنجره آبی ها بسته شد!
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





