بیرانوند: همان بهتر که از پرسپولیس رفتم!
منبع : خبرانلاین
علیرضا بیرانوند با خوشحالی از تعلیق محرومیتش، در پیامهای جالبی به رفقای پرسپولیسیاش گفته که از رفتن از این تیم راضی است و از باندبازی در پرسپولیس فرار کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دادگاه CAS پیش از ظهر روز گذشته بود که با تعلیق محرومیت علیرضا بیرانوند مجدد پرونده او را به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل کرد. این خبر واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی علیه مدیریت این باشگاه ایجاد کرد. در ادامه هم باشگاه پرسپولیس سعی کرد تصمیم فیفا را به ملیپوش بودن بیرانوند و بازیهای آمادهسازی تیم ملی برای جامجهانی ربط دهد که با نظر چند حقوقدان اصلاً موضوع ملیپوش بودن بیرو هیچ ارتباطی به پرونده او ندارد و دادگاه عالی ورزش برای صدور رأی یا تعلیق محرومیت به این جور مسائل اصلاً توجهی نمیکند.
قدیمی: علیرضا بیرانوند به هاکی علاقه دارد/ میتوانیم الگوی سایر فدراسیونها باشیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم
بیرانوند عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون و دروازهبان هاکی شد + فیلم
عزیزی: بیرانوند به جشن قهرمانی میآمد، محرومیتش بیشتر میشد
بررسی پرونده شکایت از تراکتور به CAS توسط وکلای پرسپولیس
بازه زمانی محرومیت بیرانوند؛ از سوپرجام تا نزدیکی نیمفصل





