بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: همان بهتر که از پرسپولیس رفتم!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۱:۴۳

علیرضا بیرانوند با خوشحالی از تعلیق محرومیتش، در پیام‌های جالبی به رفقای پرسپولیسی‌اش گفته که از رفتن از این تیم راضی است و از باندبازی در پرسپولیس فرار کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دادگاه CAS پیش از ظهر روز گذشته بود که با تعلیق محرومیت علیرضا بیرانوند مجدد پرونده او را به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل کرد. این خبر واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی علیه مدیریت این باشگاه ایجاد کرد. در ادامه هم باشگاه پرسپولیس سعی کرد تصمیم فیفا را به ملی‌پوش بودن بیرانوند و بازی‌های آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌جهانی ربط دهد که با نظر چند حقوقدان اصلاً موضوع ملی‌پوش بودن بیرو هیچ ارتباطی به پرونده او ندارد و دادگاه عالی ورزش برای صدور رأی یا تعلیق محرومیت به این جور مسائل اصلاً توجهی نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *