بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاروان تیم تراکتور بدون مهدی ترابی وارد امارات شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۲:۰۱

کاروان تیم فوتبال تراکتور برای برگزاری بازی با شباب الاهلی در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا وارد امارات شد.

کاروان تیم فوتبال تراکتور برای برگزاری بازی با شباب الاهلی در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا وارد امارات شد.

طرفداری | تیم تراکتور به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا روز سه‌شنبه ببیست‌وپنجم شهریور در هفته اول لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی خواهد رفت.

اعضای تیم تراکتور امروز یکشنبه با پرواز مستقیم از تبریز راهی شارجه شدند و سپس به صورت زمینی به دوبی رفتند تا در هتل محل اقامت که در نزدیکی ورزشگاه شباب الاهلی است، مستقر شوند. تراکتور فردا در امارات یک جلسه تمرینی را پشت سر خواهد گذاشت و برای مسابقه با شباب الاهلی آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • داور دیدار شباب الاهلی – تراکتور مشخص شد

مهدی ترابی که در بازی تراکتور مقابل آلومینوم اراک دچار مصدومیت شد تنها غایب تراکتور در بازی مقابل شباب الاهلی امارات است.

دسته بندی ها : طرفداری
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *