بیرو دوباره تراکتوری شد
منبع : خبرگزاری تابناک
رای محرومیت علیرضا بیرانوند، دروازهبان تراکتور تعلیق شد و این بازیکن میتواند از این هفته برای تراکتور به میدان برود.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ با پرسپولیس و پیوستن به تراکتور توسط کمیته قضایی فدراسیون فوتبال چهار ماه محروم شد. بیرانوند به CAS اعتراض کرد و این دادگاه رای به تعلیق این محرومیت تا انجام بررسیهای بیشتری و صدور رای توسط دیوان داوری، داد.
با اعلام امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای دادگاه بینالمللی ورزش را تایید کرده تا با این اوصاف بیرانوند بتواند از دیدار برابر سپاهان در هفته چهارم برای تراکتور به میدان برود.
قدیمی: علیرضا بیرانوند به هاکی علاقه دارد/ میتوانیم الگوی سایر فدراسیونها باشیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم
بیرانوند عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون و دروازهبان هاکی شد + فیلم
عزیزی: بیرانوند به جشن قهرمانی میآمد، محرومیتش بیشتر میشد
بررسی پرونده شکایت از تراکتور به CAS توسط وکلای پرسپولیس
بازه زمانی محرومیت بیرانوند؛ از سوپرجام تا نزدیکی نیمفصل





