هاشمیان: روند پرسپولیس خیلی بهتر شده است/ هواداران حق دارند نگران باشند
منبع : مشرق نیوز
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند تیم ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.
به گزارش مشرق،وحید هاشمیان پس از توقف خانگی یک بر یک تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، اظهار داشت: بعد از وقفه فیفادی، طبیعتا چند بازیکن ما نبودند. با این حال تمرینات خوبی داشتیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما به استانداردی که در نظر داریم هنوز نرسیدیم.
وی افزود: ضربه ایستگاهی که حریف به گل رسید، شرایط را تغییر داد اما خیلی زود به بازی برگشیتم و موقعیت های مناسبی داشتیم. هنوز به تکامل نرسیدیم و بسیاری از بازیکنانمان را در روزهای گذشته نداشتیم. حتما در بازیهای آینده شرایط بهتر خواهد شد و عملکرد مناسبتتری را به نمایش میگذاریم.
هاشمیان در مورد عملکرد میلاد محمدی در دفاع راست، بیان کرد: میلاد بازی خوبی انجام داد و در گلی که خوردیم او نقش نداشت و خطای بیفوما بود. سهیل صحرایی در تیم امید مصدوم شد و امروز میلاد در پست دفاع راست عملکرد مناسبی داشت.
وی در مورد تعویضهایش که پرسپولیس را از ریتم هجومی دور کرد، گفت: تعویضهایی که انجام دادیم موجب شد شرایطمان بهتر شود و از وقتی ارونوف آمد، فرصتهای خوبی داشتیم. بازیکنان خوبی داریم که باید در پازل تیم جای بگیرند. اگر تعویض میکنیم دلیل نیست آن فرد عملکرد خوبی نداشته است. بیفوما تا زمانی که بود، خیلی خوب بازی کرد.
سرمربی پرسپولیس در مورد چهار بازی متوالی تیمش در تهران، توضیح داد: در مورد چمن ورزشگاه شهرقدس باید بگویم که خوب بود و شرایط برای همه تیمها یکی است. ورزشگاه خانگی ما آزادی است و اگر آنجا برگردیم، احساس بیشتری برای بازیهای خانگی داریم. هر دیدار شرایط خودش را دارد. مقابل سپاهان برنامه دیگری داشتیم و امروز شرایط فرق میکرد و معتقدم نیمه اول بسیار خوب بودیم.
هاشمیان در خصوص گفتوگویی که با برخی هواداران قبل از بازی داشت و اینکه هواداران از شرایط جذب بازیکن تیم ناراحت هستند، گفت: خودمان را با تیمی مقایسه نمیکنیم و هر تیمی بر اساس فلسفه خودش بازیکن جذب میکند.
وی افزود: وقتی من نبودم، باشگاه یارگیری را انجام داد و از زمان من نیز سه بازیکن گرفتیم. نمیخواهیم مانور تبلیغاتی بدهیم و با چند بازیکن بزرگ در حال مذاکره هستیم و فعلا نمی خواهیم چیزی بگوییم. اکنون مجموعه خوبی داریم و طبیعتا در زمان مناسب، دیگر نفرات را خواهیم گرفت. هواداران حق دارند نگران باشند، اما پرسپولیس در ابتدای نقل و انتقالات، بازیکنانش را گرفت و فراموش نکنید جمع کردن کادرفنی در زمان کم هم، کار سختی بود.
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
بابادی: حرفهای من بهخاطر فشارهای متعدد بود!
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم





