بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عالیشاه: الان متوجه از دست دادن ۲ امتیاز بازی فولاد نمی شویم/ ۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده می‌شود!

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۲:۱۲

کاپیتان پرسپولیس گفت: پیروانی در مورد ورزشگاه آزادی صحبت کرد و محروم شد، وقتی ۵-۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده می‌شود.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: وقتی گل نزنید گل می خورید. روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم. الان متوجه از دست دادن این ۲ امتیاز نمی شویم.

وی در مورد محرومیت افشین پیروانی گفت: آقای پیروانی در مورد ورزشگاه آزادی صحبت کرد و محروم شد. وقتی ۵-۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده می‌شود.

عالیشاه در مورد وحید امیری گفت: وحید عزیز ماست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. درس‌های زیادی از هم یاد گرفتیم اما به هر حال حرف اول و آخر را سرمربی می‌زند هر چند دوست داشتم با او همبازی بودم.

وی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس و انتقاداتی که هواداران این تیم می کنند گفت: در این مورد سرمربی تیم باید در این مورد صحبت کند.

فیلم کامل صحبت‌های عالیشاه را در ادامه ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *