عالیشاه: الان متوجه از دست دادن ۲ امتیاز بازی فولاد نمی شویم/ ۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده میشود!
منبع : مشرق نیوز
کاپیتان پرسپولیس گفت: پیروانی در مورد ورزشگاه آزادی صحبت کرد و محروم شد، وقتی ۵-۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده میشود.
به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: وقتی گل نزنید گل می خورید. روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم. الان متوجه از دست دادن این ۲ امتیاز نمی شویم.
وی در مورد محرومیت افشین پیروانی گفت: آقای پیروانی در مورد ورزشگاه آزادی صحبت کرد و محروم شد. وقتی ۵-۶ سال دیگر فوتبال را کنار گذاشتم آزادی هم آماده میشود.
عالیشاه در مورد وحید امیری گفت: وحید عزیز ماست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. درسهای زیادی از هم یاد گرفتیم اما به هر حال حرف اول و آخر را سرمربی میزند هر چند دوست داشتم با او همبازی بودم.
وی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس و انتقاداتی که هواداران این تیم می کنند گفت: در این مورد سرمربی تیم باید در این مورد صحبت کند.
فیلم کامل صحبتهای عالیشاه را در ادامه ببینید:
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
بابادی: حرفهای من بهخاطر فشارهای متعدد بود!
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم





