پیاتزا: تقصیر من بود
منبع : خبرگزاری تابناک
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه دربازی مقابل مصر یک سمت را در نظر گرفتیم، گفت: تقصیر من بود چون نتوانستم به بازیکنان شرایط را خوب توضیح دهم.
به گزارش تابناک به نقل از سایت فدراسیون والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۳ شهریور) در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان جهان سه بر یک مغلوب مصر قهرمان آفریقا شد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره این مسابقه اظهار داشت: فکر میکنم همه هواداران بازی را دیدهاند و متوجه شدند که یک سمت را در نظر گرفتیم که درست نبود. البته این اشتباه و تقصیر از من بود، چون نتوانستم به بازیکنان توضیح دهم که در همه گروهها تقریباً چند سورپرایز وجود دارد و باید آماده باشیم.
با این حال، کافی نبود و مصر بازی فوقالعادهای ارائه کرد. آنها توانستند راهحل متفاوتی پیدا کنند و نتوانستیم بازی را مثل آنها پیش ببریم. این نظر شخصی من درباره بازی است. تیم مقابل واقعاً قوی است؛ اولین بازی مقابل تونس است که بسیار کلیدی است و بعد از آن نیز یک بازی دیگر داریم. بنابراین باید ذهنیت درست را برای دو بازی بعدی داشته باشیم.
پیاتزا: ست اول بدترین بخش فصلمان بود/ باید به ثبات برسیم
پیاتزا: مصر بازی فوقالعادهای انجام داد/ تقصیر من بود
جادوی پیاتزا در تیم ملی والیبال ایران
مومنی: پیاتزا راه درستی را میرود/ انگیزه ما خیلی بیشتر از بهانههاست
استارت تیم ملی والیبال برای مسابقات قهرمانی جهان
تندروان: پیاتزا مترجم والیبال نوین دنیا برای بازیکنان است





