بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال در پی سانحه تلخ بندرعباس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۲:۴۹

فدراسیون فوتبال کشورمان در پی حادثه تلخ بندرعباس، پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی، فدراسیون فوتبال کشورمان در پیامی، حادثه رخ داده در بندر شهید رجایی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

غم و اندوه از میان دود و خاکستر آتش بندر شهیدرجایی به قلب ایران رسیده است. 

فدراسیون فوتبال ایران همچون تمام اقشار میهن عزیزمان مراتب تسلیت و همدردی خود را اعلام کرده و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل دارد.

بیشتر بخوانید: همدردی کریم باقری با مردم بندرعباس

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *