پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی حادثه غم انگیز بندرعباس
منبع : خبرورزشی
باشگاه پرسپولیس در پی حادثه غم انگیز بندرعباس، پیامی منتشر کرد.
به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت تعدادی از سانحهدیدگان حادثه بندر شهید رجایی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
تعدادی از هموطنان عزیزمان و کارگران سختکوش و با شرافت این مرز و بوم در سانحه بندر شهید رجایی درگذشتند.
این ضایعه گران را به خانوادههای این عزیزان، مردم بندرعباس، استان هرمزگان و ملت شریف ایران تسلیت میگوییم.
از خداوند متعال برای درگذشتگان، آمرزش و آرامش و برای بازماندگان صبر مسالت داریم.
ضمن دعوت مجدد از هواداران عزیز در استان هرمزگان برای همکاری در صورت نیاز به انتقال خون، به سهم خود از تلاشهای نیروهای امدادی، به ویژه آتشنشانان شجاع و فداکار حاضر در صحنه قدردانی میکنیم.
امیدواریم در هفتهها، ماهها و سالهای آینده شاهد حمایت و قدردانی نسبت به حادثهدیدگان و خانوادههای درگذشتگان باشیم و آنها را به فراموشی نسپاریم.
بیشتر بخوانید: تسلیت قلعهنویی در پی سانحه بندرعباس +عکس
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم





