خشم ساپینتو از نمایش استقلالیها؛ خجالت بکشید!
منبع : خبرانلاین
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از تمرین روز گذشته آبیپوشان در کیش به دلیل نمایش شاگردانش در دیدار با استقلال خوزستان از آنها انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال روز گذشته از اهواز راهی کیش شد تا با برگزاری چند جلسه تمرین راهی امارات شده و آماده بازی با الوصل در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا 2 شود.
به گزارش تسنیم، پیش از شروع تمرین، ریکاردو ساپینتو که از شکست استقلال برابر استقلال خوزستان خیلی ناراحت بود دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. او در بخشی از اظهاراتش خطاب به بازیکنان گفت: من به شما اعتماد دارم و میدانم بهتر از این هستید. فوتبال اینطوری است که برخی مواقع نمیچرخد و بازی آنطور که دلمان میخواهد پیش نمیرود، اما من انتظار دیگری از شما داشتم.
وی در ادامه افزود: این چه بازی بود که انجام دادید؟ هواداران انتظار داشتند بازی را حداقل با سه گل برنده شویم نه اینکه به استقلال خوزستان ببازیم. بهتر است خجالت بکشید و به فکر جبران آن باشید. اگر قرار باشد اینطوری بازی کنیم هواداران نمیپذیرند.
تیم استقلال چهارشنبه 26 شهریور ماه در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا 2 ساعت 19:30 در امارات به مصاف الوصل میرود.
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!
پاسخ ساپینتو به تیم امید پس از دیدار با تراکتور/ اعلام برنامه سفر استقلال به تبریز
ساپینتو: ادامه محرومیتم بعد از ۳ سال باورکردنی نیست/ منتظر کامل شدن تیم هستم
درخواست مدیرعامل استقلال از تاج برای بخشش ساپینتو
ورمزیار: استقلال بیپول بود، تیم بهتر بسته میشد/ سیدورف را آوردند فقط با او عکس بگیرند!





