قضاوت داور پرسپولیس – فولاد عالی بود!
منبع : خبرانلاین
سرپرست کمیته داوران فدراسیون با ارزیابی عملکرد تیم های داوری در شنبه شب گفت: قضاوت بی نقصی را در تهران شاهد بودیم و در بعضی از بازی ها هم VAR کمک کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل صفیری درباره عملکرد داوران در دیدارهای روز شنبه گذشته از هفته سوم لیگ برتر در فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ گفت: در بازی بین چادرملو و ملوان که با نتیجه مساوی خاتمه یافت از هر تیم، یک بازیکن اخراج شد که هر دو اخراج بر اثر دریافت کارت زرد دوم بود که تصمیم داور در خصوص دادن کارت زرد دوم و اخراج بازیکنان مطابق قانون و به درستی انجام شد.
سرپرست کمیته داوران ادامه داد: در خصوص بازی ذوب آهن و مس رفسنجان که با نتیجه دو بر صفر به سود ذوبآهن پایان یافت تصمیم VAR بر اعلام پنالتی به سود تیم ذوبآهن و درخواست از داور برای بررسی مجدد صحنه به درستی انجام شد و مطابق پروتکلها داور پس از بازبینی صحنه به درستی اعلام پنالتی نمود. همچنین در بازی شمس آذر و پیکان که با نتیجه یک – یک خاتمه یافت تیم داوری وظایفش را به خوبی انجام داد و تأثیری در نتیجه تغییر نتیجه بازی نداشت.
صفیری درباره عملکرد داور بازی شب گذشته در ورزشگاه شهرقدس گفت: در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد هم تیم داوری بسیار عالی قضاوت کرد و هیچ مشکلی با کمترین نکته وجود نداشت و یکی از بهترین قضاوتهای هفته سوم انجام شد.
اعلام اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر/ ۲ بازی بدون VAR
اعلام اسامی داوران ۴ دیدار روز دوم از هفته اول لیگ برتر/ حیدری؛ داور دیدار تراکتور – استقلال
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد؛ اندیشههای اسکوچیچ برای گرفتن انتقام در اهواز
برتری پرسپولیس در روز نخست بازیهای الکترونیک لیگ نخبگان آسیا
آغاز تمرینات پرسپولیس پس از چهار روز استراحت
کربکندی: تراکتور شرایط را مدیریت کند قهرمان میشود/برخی آرای کمیته انضباطی قابل پذیرش نبود





