بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش هادی ساعی به بحث مخالفت وزارت ورزش با سرمربی‌گری خواهرش

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۳:۲۲

هادی ساعی گفت:خانم ساعی ۶ سال است در لیگ برتر تیمش قهرمان می‌شود. اگر یکی از برادران عالمیان رئیس فدراسیون شود دیگری باید برود؟ اگر خانم ساعی خواهر من نبود جایگاهش خیلی بالاتر از اینها بود.

هادی ساعی گفت:خانم ساعی ۶ سال است در لیگ برتر تیمش قهرمان می‌شود. اگر یکی از برادران عالمیان رئیس فدراسیون شود دیگری باید برود؟ اگر خانم ساعی خواهر من نبود جایگاهش خیلی بالاتر از اینها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *