بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان منصوب شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۳:۵۲

میثم پاریزی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان منصوب شد.

به پزارش خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان؛ هیأت مدیره باشگاه طی حکمی، میثم پاریزی را به عنوان مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان منصوب نمود.

پاریزی، چهره‌ای برجسته و شناخته‌شده در ورزش استان کرمان است که به مدت ۶ سال، مدیر کلی ورزش و جوانان استان کرمان را بر عهده داشته است.

با این انتصاب، هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان متشکل از اصغر صالحی به عنوان رئیس، سیدمهدی هاشمی به عنوان نایب رئیس و میثم پاریزی به عنوان عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *