بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکاوری پرسپولیسی ها پس از دیدار با فولاد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۴:۴۲

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار شب گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر، امروز ریکاوری کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از مسابقه شب گذشته برابر تیم فولاد خوزستان، امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در دو گروه و دو بخش به ریکاوری و تمرین پرداختند.

تمرین قرمزپوشان از ساعت ۱۱ صبح آغاز شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید. تعدادی از بازیکنان در سالن بدنسازی و تعدادی دیگر در زمین چمن و زیر نظر کادر فنی، ریکاوری و تمرین کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا دوشنبه در نوبت عصر به تمرینات تاکتیکی خواهد پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *