ریکاوری پرسپولیسی ها پس از دیدار با فولاد
منبع : خبرگزاری مهر
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار شب گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر، امروز ریکاوری کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از مسابقه شب گذشته برابر تیم فولاد خوزستان، امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در دو گروه و دو بخش به ریکاوری و تمرین پرداختند.
تمرین قرمزپوشان از ساعت ۱۱ صبح آغاز شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید. تعدادی از بازیکنان در سالن بدنسازی و تعدادی دیگر در زمین چمن و زیر نظر کادر فنی، ریکاوری و تمرین کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا دوشنبه در نوبت عصر به تمرینات تاکتیکی خواهد پرداخت.
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!





