هیچ خطری گلمحمدی را تهدید نمیکند
منبع : خبرانلاین
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از تساوی تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس گفت: تازه هفته سوم است و هیچ خطری گلمحمدی را تهدید نمیکند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد محمدی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس و کسب نخستین امتیاز فصل صحبتهایی مطرح کرد که که ویدیو و گزیدهای از آن در زیر میآید:
* فولاد فوتبال مالکانهتری نسبت به پرسپولیس ارائه کرد.
* بیشتر از نتیجه از فوتبال روان بازیکنان فولاد خوشحال هستیم.
* هفته سوم است و هیچ خطری گلمحمدی را تهدید نمیکند.
* مدیرعامل استقلال خوزستان خجالت نکشید آن صحبتها را مطرح کرد، حداقل از ورزشگاه و زمین ما بیرون میرفتند و آن حرفها را میزد!
* استقلال خوزستان دو سال است از خدمات فولاد خوزستان استفاده میکند و آقایان حق به جانب حرف هم میزنند
* ما در ایران بحث قومیتی نداریم و همه برای شادی مردم تلاش میکنند.
* ورزشگاه غدیر در اختیار استقلال خوزستان بوده است، چرا در این مدت که از تربیتبدنی پول گرفتند آن را درست نکردند؟!
گلمحمدی: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن خارجی بگیریم/ انتقال یوسوپوف به تراکتور منتفی شد
یحیی گل محمدی به دنبال شکار ستاره محبوب استقلالی
مبلغ قرارداد گل محمدی با فولاد لو رفت
اولین واکنش گل محمدی به پیشنهاد تراکتور
سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس در آستانه بازگشت + جزئیات
پایان کار یحیی در پرسپولیس!





