بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| عذرخواهی رسمی رامین رضاییان بعد از اخراج

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۴:۵۲

رامین رضاییان با انتشار یک استوری، به توضیح پیرامون اتفاقات جنجالی در دقایق پایانی دیدار با استقلال خوزستان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دقایق پایانی دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان، رامین رضاییان پس از درگیری با ابوالفضل سلیمانی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. این درگیری پس از تلاش رضاییان برای بلند کردن دروازه‌بان حریف و واکنش سلیمانی آغاز شد. ابتدا تصور می‌شد رضاییان آغازکننده بود، اما فیلم منتشرشده توسط باشگاه استقلال نشان داد سلیمانی ابتدا به رضاییان ضربه زده است.

پس از بازی، رضاییان با انتشار استوری توضیح داد که هدفش جلوگیری از اتلاف وقت بوده و از رفتار هواداران و بازیکن حریف عذرخواهی کرد، ضمن تأکید بر اینکه همیشه در خدمت موفقیت تیم و فوتبال حرفه‌ای بوده است. او همچنین از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت این اتفاق صمیمانه عذرخواهی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *