سرمربی تیم ملی فوتبال راهی امارات شد
منبع : خبرگزاری مهر
با اعلام فدراسیون فوتبال، امیر قلعه نویی برای نظارت عملکرد نمایندگان ایران در آسیا و گفتگو با سرمربیان دو تیم النصر و کلباء راهی کشور امارات شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر قلعهنویی سرمربی تیم ملی برای نظارت عملکرد تیمهای تراکتور و استقلال، نمایندگان ایران در رقابتهای آسیایی عازم امارات شد.
در این سفر سه روزه، قلعهنویی ضمن تماشای دیدارهای الوحده امارات-الاتحاد عربستان، شباب الاهلی-تراکتور و الوصل- استقلال، با سرمربیان تیمهای النصر و کلباء درباره وضعیت بازیکنان ایرانی گفتگو خواهد کرد.
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!





