پوگبا در دوران محرومیت چه کرد؟
منبع : خبرورزشی
پل پوگبا پس از سپری کردن دوران محرومیت به دلیل دوپینگ و گذراندن شش ماه در دبی کنار خانواده، آماده بازگشت به میادین با موناکو است.
پل پوگبا پس از سپری کردن محرومیت ۱۸ ماهه به دلیل دوپینگ، شش ماه را به همراه خانواده در دبی گذراند و اکنون آماده بازگشت به فوتبال حرفهای با موناکو است.
هافبک ۳۲ ساله فرانسوی که از سپتامبر ۲۰۲۳ در هیچ مسابقه رسمی حاضر نبوده، پس از کاهش محرومیت چهار ساله خود به ۱۸ ماه، فرصت بازگشت به میادین را پیدا کرده است. پوگبا در این مدت، با هدف فاصله گرفتن از حواشی و گذراندن وقت با خانواده، همراه با همسرش زولای و فرزندانش شش ماه در دبی زندگی کرد. او در گفتوگو با A-Star Barbers گفت:
تجربهای فوقالعاده برای خانواده بود؛ من خوشحال بودم و بچهها نیز از بودن در آنجا لذت بردند.
پوگبا تابستان ۲۰۲۵ قرارداد دو سالهای با موناکو امضا کرد و در پیشفصل تیم حضور داشت، اما هنوز فرصت بازی رسمی برای این باشگاه را پیدا نکرده است. او اکنون روی بازگشت به آمادگی کامل تمرکز دارد و در عین حال ممکن است هنوز برای حضور در تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۶ تلاش کند.
بیشتر بخوانید: از تهدید تا آشتی؛ پل پوگبا با برادرش کنار آمد +عکس
گزینه عجیب اینتر بهعنوان جایگزین لوکمن/ بازیکن یاغی آتالانتا از لندن سردرآورد
پوگبا: توپ طلا باید به دمبله برسد/ برای رشفورد خوشحال هستم
سنگ تمام فالکائو برای خرید جدید رئال مادرید
عربستان به دنبال خرید باشگاه موناکو ؛ پی اس جی رقیب پیدا کرد؟
آخرین خبر از پرونده محرومیت پل پوگبا
پاسخ منفی ستاره یونتوس به پیشنهاد هنگفت عربستانی ها





