حاج صفی: هم قسم شدهایم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم
منبع : خبرگزاری مهر
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام بازیکنان هم قسم شده ایم تا مقابل الحسین به پیروزی برسیم و با کسب ۳ امتیاز به ایران بازگردیم.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، احسان حاجصفی در نشست خبری پیش از دیدار با الحسین اردن در لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: همیشه اولین مسابقه مرحله گروهی بسیار مهم است و دیدار فردا نیز برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما با انگیزه و تمرکز بالا آماده مسابقه هستند. تیم حریف کیفیت بالایی دارد و برای آن احترام زیادی قائل هستیم. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
حاجصفی درباره تأثیر نتایج اخیر سپاهان گفت: اگرچه در دو سه دیدار گذشته به نتیجه دلخواه نرسیدیم اما نمایشهای خوبی داشتیم. هدف ما این است که در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.
کاپیتان سپاهان با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان افزود: پس از مسابقه اخیر بازیکنان ناراحت بودند، اما در دو روز گذشته با صحبتها و جلساتی که داشتیم شرایط تیم تغییر کرده است. همه بازیکنان با انگیزه و همقسم شدهایم که فردا با کسب یک نتیجه خوب، سه امتیاز را به دست بیاوریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.
طلسم ناکامی سپاهان به آسیا کشیده شد/ شکست تیم نویدکیا مقابل حریف اردنی
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!





