بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیدحسین حسینی راهی اردن شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ | ۱۸:۳۵

دروازه‌بان سپاهان مشکلی برای اولین بازی آسیایی ندارد.

دروازه‌بان سپاهان مشکلی برای اولین بازی آسیایی ندارد.

طرفداری |‌ سیدحسین حسینی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، که به دلیل صادر نشدن ویزا از همراهی کاروان این تیم در سفر به اردن بازمانده بود، سرانجام مجوز ورود به این کشور را دریافت کرد.

بر این اساس، با حل شدن مشکل و صدور ویزای این بازیکن، او امروز (دوشنبه) راهی اردن خواهد شد تا به جمع سایر هم‌تیمی‌های خود در اردوی پیش از بازی آسیایی ملحق شود.

 سپاهان برای برگزاری یکی از دیدارهای خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین در کشور اردن به سر می‌برد.

دسته بندی ها : طرفداری
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *