بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مارکو باکیچ: جو ورزشگاه نقش جهان از ورزشگاه فیورنتینا بهتر است؛ پیشنهاد پرسپولیس را غریزی قبول کردم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ | ۷:۰۴

هافبک مونته‌نگرویی دربی تهران را یکی از بهترین‌ها دانست.

هافبک مونته‌نگرویی دربی تهران را یکی از بهترین‌ها دانست.

طرفداری | مارکو باکیچ، هافبک مونته‌نگرویی و جدید باشگاه پرسپولیس، در مصاحبه‌ای به تمجید از باشگاه جدیدش و جو حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و تأکید کرد که از تصمیم خود برای پیوستن به سرخ‌پوشان بسیار راضی است.

جو نقش‌جهان، بهتر از اروپا

باکیچ که به تازگی جو ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در بازی مقابل سپاهان را تجربه کرده، با شگفتی از این اتمسفر یاد کرد و گفت:

جو ورزشگاه اصفهان را برای همه تعریف کردم. چنین جوی را به سختی می‌توان در اروپا پیدا کرد و خیلی فوق‌العاده بود. نقش جهان از آرتمیو فرانکی (ورزشگاه خانگی فیورنتینا) بهتر بود و یکی از بهترین‌های دنیاست.

شهرت دربی تهران در مونته‌نگرو

او همچنین به شهرت دربی پایتخت در کشورش اشاره کرد و افزود:

در مونته‌نگرو از دربی تهران می‌نویسند.

عظمت پرسپولیس دلیل انتخابم بود

هافبک جدید سرخ‌پوشان درباره دلایل انتخاب این تیم گفت:

از تصمیمم خیلی راضی هستم و پیشنهاد پرسپولیس را غریزی قبول کردم. هر روز بیشتر تحت تأثیر پرسپولیس قرار می‌گیرم. عظمت، هواداران و جاه‌طلبی این باشگاه برایم مهم بود.

هایلایت و بیوگرافی مارکو باکیچ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *