بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویدیو| دوست دارم در ورزشگاه آزادی و دربی ایران بازی کنم!/ شنیدم یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های جهان است!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ | ۸:۲۲

مارکو باکیچ، هافبک پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال در دربی بازی کنم چون در مونته‌نگرو داخل روزنامه‌های ما و اخبار ما راجع به دربی ایران می‌نوشتند و می‌گفتند از بزرگترین دربی‌های جهان و پرطرفدارترین دربی‌های دنیاست.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *