بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیامک نعمتی: باید اولین برد را به دست می‌آوردیم

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۳

بازیکن تیم نساجی گفت: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم و فقط نیاز داشتیم که این موقعیت‌ها به گل تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *